×

פרטים

The Mission:
להוביל שינוי בתפיסת עולם המיתוג, שיווק, פרסום ודיגיטל
בקרב בעלי עסקים ע״י הקניית ידע וערך.

  • זכר

  • 24-05-86

  • גר ב- באר שבע

×

פרטים

The Mission:
להוביל שינוי בתפיסת עולם המיתוג, שיווק, פרסום ודיגיטל
בקרב בעלי עסקים ע״י הקניית ידע וערך.

  • זכר

  • 24-05-86

  • גר ב- באר שבע

כאשר המסרים בשיווק מדוייקים, מובנים, נגישים ומתאימים לכל פלטפורמה הדבר מתבטא בתהליך מכירה קצר יותר, יעיל יותר עם אחוזי סגירה גבוהים יותר.
המטרה שלנו בתור משווקים היא להקל על אנשי המכירות ולהיות כח העזר שלהם ואלו שמכינים את הקרקע לסגירת העסקה.
כאשר השיווק שכזה לאנשי המכירות ישאר רק לנעוץ את העסקה

לקריאת המאמר ״מכירות - סיירת המטכ״ל של השיווק״ >
https://www.roy-ribak.co.il/i6tk
image
למעצבים גרפיים ומיצרי תוכן ויזואלי, גם באפלקציות השונות במובייל וגם בתוכנות המקצועיות השונות.
מצרף 7 מאגרי איורים, שניתן למצוא בהם מגוון רחב של איורים שיקפיצו את המודעות, אתר, פרינט או כל דבר שתייצרו.

לכל הלינקים למאגרים >
https://www.roy-ribak.co.il/638b
image
כשאנחנו מדברים על שיווק ופרסום בדיגיטל אי אפשר שלא להתייחס לחשיבות של דאטה.
הדאטה עוזרת לנו להכיר את הלקוח, מה הדברים שהוא אוהב, מה הוא רוכש, על ההרגלים שלו.
ככל שעסק ישכיל להתבונן ולנתח את הנתונים מהתובנות אפשר לדייק יותר את המסרים השיווקים שלנו ובכך לגרום
לפגיעה יותר רגשית ועוצמתית בלקוח ולהגדלת היקף המכירות ובהתאמה לדייק את המוצר/שירות שלנו להתנהגות של הלקוח.

לקריאת המאמר ״עולם הביג דאטה - דאטה זה כח״ >
https://www.roy-ribak.co.il/7160
image
אתר יכול להיות אמצעי שיווק מדהים! כזה שמצליח להביא לנו לידים, מכירות ולהכניס לנו כסף.
אך אתר לא מקודם משמע ״אנדרטה דיגיטלית״ שפשוט יושב איפשהו באינטרנט ומעלה אבק.
במאמר תלמדו איך לבצע מחקר מילות מפתח כך שתוכלו לדעת איך לקדם את האתר שלכם בגוגל ובכך למשוך תנועה רלוונטית לאתר ולהגדיל מכירות.

למאמר המלא >
https://www.roy-ribak.co.il/p0zi
image
הרצון והעבודה שלנו בתור משווקים הוא לבלוט, להיות העדיפות הראשונה של קהל הלקוחות הפוטנציאלים.
בכדי להגיע למצב הזו נדרשת עבודת מיתוג. אנשים אוהבים לרכוש מותגים.
זה מרגיש להם נכון יותר, מרגיש כבחירה הטובה והמושכלת כזו שגם מוכנים לשלם עליה יותר.
אם אתה סתם עוד מוצר על המדף, קהל הלקוחות לא יבין למה לבחור דווקא בך במיוחד אם המחיר שלך לא יהיה הזול ביותר בקטגוריה.
אז אם אתם מתכננים להיות ״שחקני מחיר״ כנראה שאין לכם צורך בפוסט הזה.
אבל אם אתם רוצים להצליח להתבלט ושקהל הלקוחות יבחר דווקא בכם גם כשהמחיר לא יהיה הזול ביותר,
אתם צריכים להיות מותג.

מזמין אתכם להתחיל את הצעד הראשון שלכם להפוך למותג ולקרוא את המאמר ״מיתוג עסקים, איך עושים את זה נכון?״
https://www.roy-ribak.co.il/mcev
image